فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

دانشجویان در دوران دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی کردند

سردار علی رزمجو با بیان اینکه قشر دانشجو یکی از قدرت‌های تأثیرگذار در جامعه است گفت: دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و عرصه های ابتکار، نوآوری و ایثار، شهید و شهادت به خوبی نقش آفرینی کردند.
کد خبر: ۴۰۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 21July 2020

دانشجویان در دوران دفاع مقدس  به خوبی نقش آفرینی کرده اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در نشست با مسئولین گروه‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی با بیان اینکه امروز کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تهدیدات خود را به سمت تهدیدات نیمه سخت و نرم متمرکز کردند.

وی قشر دانشجو را یکی از اهداف تهدیدات نرم جبهه دشمنان انقلاب اسلامی خطاب کرد و گفت: دانشجو، دانشگاه و جوانان بنا به مقتضیات زمان، همواره مورد هدف دشمنان قرار داشته است.

رزمجو با بیان اینکه قشر دانشجو یکی از قدرت های تأثیرگذار در جامعه است خاطرنشان کرد: دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و عرصه های ابتکار، نوآوری و ایثار،شهید و شهادت به خوبی نقش آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به نقش عرصه های عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما شاهد وجود گروه های جهادی با نشاط، پویا و با انگیزه با روحیه جهادی و اقدام انقلابی در استان بوشهر هستیم.

وی به اهمیت تلاش مضاعف گروه های جهادی در سال جهش تولید تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت گروههای جهادی دانشجویی در عرصه های مختلف خدمت رسانی از دینداری مردم تا عمران و آبادانی شهرها و روستاها گسترده است.

رزمجو با بیان اینکه گروه های جهادی دارای روحیه خدایی هستند تصریح کرد: گروه های جهادی بسیج دانشجویی قابل مقایسه با هیچ مجموعه دیگری نیستند؛ زیرا اعضای این گروه ها در بهترین سن از زندگی خود مشغول خدمت در این عرصه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها