چهره پلید سیاست‌های آمریکا نمایان شده است

سفیر ایران در چین نوشت: آمریکا بار دیگر با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی در تعطیلی سرکنسولگری چین در«هیوستون» خوی سلطه طلب خود را به جهانیان نشان داد و چهره پلید سیاست هایش نمایان شده است.
کد خبر: ۴۰۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ - 23July 2020

چهره پلید سیاست‌های آمریکا نمایان شده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد کشاورززاده سفیر ایران در چین در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به اقدام آمریکا در تعطیلی سرکنسولگری چین در «هیوستون»، نوشت: آمریکا بار دیگر با نقض و زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی در تعطیلی سرکنسولگری چین در هیوستون خوی سلطه طلب خود را به جهانیان نشان داد.

وی تاکید کرد: کشوری که مدعی صلح و منجی جهانیان است در عمل باعث آشفتگی و آشوب در جهان است.

سفیر ایران در چین با بیان اینکه آمریکا با خروج یکجانبه از توافق هسته ای (برجام) و اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ایران و تجاوز به عراق بر اساس اتهامات بی پایه و تحمیل جنگ به افغانستان و جنگ تجاری و فشار همه جانبه به چین، نقاب صلح طلبی را از چهره خود برگرفته و چهره پلید سیاست هایش نمایان شده است، آوره است: نگاه ایالات متحده به حقوق بین الملل و دیپلماسی نه تنها صلح و ثبات جهانی را تهدید می کند، بلکه عواقب ناشی از این رفتار به ضرر خود آمریکا خواهد بود.

وی در پایان مطلب خود آورده است: ما تصمیم دولت آمریکا برای تعطیلی کنسولگری چین در هیوستون را محکوم می کنیم و اعتقاد داریم چین قطعا پاسخ در خور و لازم را خواهد داد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار