هشدار پلیس در خصوص ثبت‌نام وام‌های ودیعه مسکن

رئیس پلیس پیشگیری فاتب در خصوص پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی افراد سودجو در ثبت ‌نام وام‌های ودیعه مسکن هشدار داد.
کد خبر: ۴۰۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 25July 2020

هشدار رئیس پلیس پیشگیری فاتب در خصوص ثبت‌نام وام‌های ودیعه مسکنبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیشگیری فاتب در توصیه به هموطنان برای ثبت نام وام ودیعه مسکن و پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری‌های احتمالی توسط افراد سودجود در این زمینه، اظهار داشت: با توجه به ثبت نام اولیه و پیامکی وام ودیعه مسکن، متقاضیان دریافت این وام از فردا باید با ارسال کد ملی سرپرست خانوار خود به شماره پیامکی معرفی شده توسط وزارت راه و شهرسازی برای دریافت این وام، ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: متقاضیان دریافت وام مذکور تنها باید از طریق سرشماره معرفی شده توسط وزارت راه و شهرسازی اقدام به ثبت نام برای دریافت وام مذکور کنند و در صورت مواجهه با پیامک‌های دیگر با مضمون‌هایی همچون ثبت نام وام مسکن از ارسال اطلاعات هویتی و بانکی خود به آن‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان مراقب درگاه‌ها و پیامک‌های جعلی درباره دریافت و ثبت نام وام ودیعه مسکن باشند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار