مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تجلیل از 70 بانوی جهادی خوزستان در همایش پیام آوران عاشورا

بتول دوسعلی‌وند گفت: در همایش پیام آوران عاشورا که با حضور و استقبال بانوان جهادی استان خوزستان همراه بود از 70 بانوی جهادگر خوزستان که در ایام کرونا نسبت به تهیه و دوخت ماسک، گان و دیگر اقلام پزشکی و بهداشتی در کارگاه‌های مختلف حضور داشتند با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
کد خبر: ۴۰۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 25July 2020

تجلیل از 70 بانوی جهادی خوزستان در همایش پیام آوران عاشورا«بتول دوسعلی وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از برگزاری اولین همایش پیام آوران عاشورا و تجلیل از 70 بانوانی جهادی استان خوزستان در سالن تجمعات قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا خبر داد.

وی هدف از اجرای این همایش را قدردانی از حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جهادی و به خصوص بحران کرونا دانست و اظهار داشت: تجلیل از بانوان خوزستانی که در بدترین شرایط بیماری و آب و هوایی از جان خود مایه گذاشتند و برای کمک به کادر پزشکی و هموطنانمان به راه اندازی و تشکیل کارگاه های خیاطی مبادرت ورزیدند، حداقل کاری بود که می توانستیم در قبال ایثار این عزیزان انجام دهیم.

این مسئول متذکر شد: فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس همچنان در کالبد زنان و دختران ایثارگر خوزستان وجود دارد و همین فرهنگ است که باعث می شود بانوان جهادی ما در همه عرصه ها نقش آفرینی کنند.

وی گفت: این همایش که با مشارکت و همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و معاونت عترت هیات رزمندگان اسلام استان خوزستان با حضور و استقبال بانوان جهادی استان خوزستان همراه بود از 70 بانوی جهادگر خوزستان که در ایام کرونا نسبت به تهیه و دوخت ماسک، گان و دیگر اقلام پزشکی و بهداشتی در کارگاه های مختلف حضور داشتند با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار