کارشناس سیاسی نظامی لبنان مطرح کرد؛

حکایت ارتشی که از سایه مقاومت نیز می‌ترسد

کارشناس و تحلیلگر لبنانی مسائل سیاسی و نظامی با انتشار یک پُست توئیتری به تحولات روز گذشته میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
کد خبر: ۴۰۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 28July 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «امین حطیط» کارشناس و تحلیلگر لبنانی مسائل سیاسی و نظامی با انتشار یک پُست توییتری نوشت: حکایت «ارتشی که شکست ناپذیر بود» تبدیل شده است به ارتشی که از سایه مقاومت نیز می‌ترسد.

وی در ادامه افزود: اسرائیل در تجاوز خود یکی از رزمندگان مقاومت را شهید کرد. مقاومت، شهادت این رزمنده را اعلام و بعد از آن سکوت کرد.

در این پُست توئیتری آمده است: اسرائیل معنای این اعلام تسلیت و سکوت را متوجه شد و فهمید که این سکوت تهدید بسیار رسایی به شمار می‌رود و پاسخ مقاومت حتمی است.

حکایت ارتشی که از سایه مقاومت نیز می‌ترسد

حطیط نوشت: اسرائیل سعی کرد که شرایط را مهار کند و اوضاع بدون واکنش حزب الله بگذرد.

در ادامه این پُست توئیتری آمده است: اسرائیلی‌ها بعد از آن یک پیام عذرخواهی به مقاومت ارسال کرده و نظامیان خود را در مرزها مستقر کردند. مقاومت همچنان به سکوت خود ادامه داد و همین سکوت باعث افزایش ترس و وحشت اسرائیلی‌ها شد به طوری که آنها خیال کردند با سایه مقاومت در مزارع شبعا می‌جنگند. بعد از آن مدعی شدند که چهار رزمنده مقاومت را به شهادت رساندند اما کمی بعد این ادعای خود را تصحیح کرده و گفتند که اجساد از میدان نبرد گریخته‌اند!

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار