تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین نمایشگاه لباس عاشورایی

مهلت ارسال اثر به پنجمین نمایشگاه لباس عاشورایی که در متن فراخوان این رویداد، دوم مرداد اعلام شده بود، تا ۲۰ مرداد تمدید شد.
کد خبر: ۴۰۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 28July 2020

تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین نمایشگاه لباس عاشوراییبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پنجمین نمایشگاه لباس عاشورایی از ۲۶ تا ۳۱ مرداد در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

مشروح متن منتشر شده از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در فضای مجازی با هدف انتشار اعلام خبر تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین نمایشگاه لباس عاشورایی به شرح زیر است:

به دلیل شرایط خاص این روزهای جامعه (کرونا) و اهمیت موضوع رویداد و نمایشگاه مد و لباس عاشواریی، مهلت ثبت‌نام و شرکت در این رویداد و نمایشگاه تا تاریخ ۲۰ مردادماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

با توجه به تأکید ریاست محترم جمهور مبنی بر توسل به ائمه اطهار (ع) و بخصوص بهره‌مندی‌های معنوی مردم از آئین‌های مرتبط با سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع)، پنجمین رویداد و نمایشگاه مد و لباس عاشورایی در زمان تعیین شده از سوی کارگروه مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه متمرکز این رویداد به نشانی تهران، چهارراه کالج، کوچه هلال احمر، پلاک۶ با شماره تلفن ۰۲۱‌-۶۶۷۲۲۳۱۳ و یا دبیرخانه غیر متمرکز آن به نشانی تهران، تقاطع خیابان طالقانی و مفتح، جنب بانک صادرات، پلاک ۱۶۱، طبقه دوم به شماره ۰۲۱-۸۸۸۶۵۰۷۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار