فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف یک تن و ۶۵۱ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان/ هلاکت ۲ سوداگر مرگ

سردار محمد قنبری از انهدام یک باند قاچاق و کشف یک تن و ۶۵۱ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 29July 2020

کشف یک تن و ۶۵۱ کیلو مواد افیونی در سیستان وبلوچستان/ هلاکت ۲ سوداگر مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با دو دستگاه زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در منطقه «جون‌آباد» بودند، شناسایی کردند و به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند که سرنشینان آن‌ها به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه که تیم‌هایی از مأموران انتظامی شهرستان خاش و زاهدان و یگان تکاوری تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را پشتیبانی می‌کردند، ضمن هلاکت دو سوداگر مرگ، دو تن از اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق دستگیر شدند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در بازرسی از سه دستگاه خودرو توقیف شده از قاچاقچیان یک تن و ۶۵۱ کیلو و ۷۰ گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۵۱۵ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک، ۹۳ کیلوگرم شیشه، ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین، یک قبضه اسلحه کلاش و پنج تیغه خشاب کلاش حاوی ۵۸ فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار