با حضور معاون رئیس جمهور؛

نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس افتتاح شد

با حضور «محمد باقر نوبخت » رئیس سازمان برنامه و بودجه نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس در محل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ - 29July 2020

نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه  استاندار فارس، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و جمعی از فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان عصر امروز هشتم مرداد با حضور در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس ضمن بازدید از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس این مرکز را افتتاح کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: این نمایشگاه، میعادگاه عاشقان و دلباختگان فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در رده‌های سنی نوجوان و جوان اعم از دانشجو، دانش‌آموز و آحاد مختلف مردم به صورت اردوهای نیمروزی خواهد بود.

وی افزود: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در پنج ماه اخیر با پیگیری‌های شبانه‌روزی این اداره کل و همت مسوولان استانی، شهری و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی به همراه جمعی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا ایجاد شده است.

در این بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قول داد جهت اتمام این مرکز فرهنگی بودجه لازم اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها