مسئول بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری رزمایش طرح شیفت ایثار نهضت «کمک مومنانه» در مازندران

«شهرام نوری» از برگزاری رزمایش طرح شیفت ایثار نهضت «کمک مومنانه» در استان مازندران خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور با محوریت کارخانه نکا چوب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷ - 04August 2020

برگزاری رزمایش طرح شیفت ایثار نهضت «کمک مومنانه» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «شهرام نوری» مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه بسیج کارگری استان مازندران همزمان با سراسر کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به سال جهش تولید در راستای برنامه‌هایی از جمله طرح حمایت از تولید ملی با هدف توانمندی صنعتی و تولیدی مجموعه استان، ارتقای کیفی خدمات و محصولات تولیدی و تغییر ظاهری تولیدات ملی طرح شهید باکری را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به طرح شهید سلیمی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: در این طرح با شناسایی موانع و مشکلات تولید و هماهنگی‌های لازم با مسئولین امر جهت کمک به مراکز تولیدی و همچنین برنامه‌ریزی برای همدلی کارگران و کارفرمایان در جهت ارتقای درک متقابل و کارایی بیشتر گام برداشته می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران گفت: امسال با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا که به وجود آمده برخی از شرکت‌ها، جامعه کارگری و کارفرمایان دچار مشکلات عدیده‌ای شدند که بیشتر فشارها بر قشر ضعیف کارگری است.

نوری خاطرنشان کرد: در رزمایش مومنانه مرحله اول که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، ۱۷هزار بسته کمک معیشتی توسط شرکت‌ها و مراکز تولیدی در بین کارگرانی که به نوعی کم برخوردارند یا دچار مشکل شدند، توزیع شده است.

وی افزود: از عید قربان تا عید غدیر طرح شیفت ایثار به عنوان یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات استان مازندران برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران ادامه داد: در این مرحله بیش از ۵ هزار بسته کمک معیشتی آماده شد که برخی توزیع و برخی نیز در حال توزیع است.

نوری متذکر شد: رزمایش طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه امروز در استان مازندران همزمان با سراسر کشور با محوریت کارخانه نکا چوب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها