رییس بنیاد شهید منطقه 2 مشهد:

خبرنگاران با جهاد رسانه‌ای حرکت انقلاب اسلامی را استمرار می‌بخشند

حجت‌الاسلام‌ احمد ملکی گفت: خبرنگاران در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نقش کننده‌ای خواهند داشت و با مجاهدت رسانه‌ای خود حرکت انقلاب اسلامی را تا جهانی شدن تفکر اسلام ناب محمدی (ص) استمرار می‌بخشند.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ - 06August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار، حجت‌الاسلام «احمد ملکی» رییس بنیاد شهید منطقه 2 مشهد به نمایندگی از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان ضمن تبریک روز خبرنگار از انعکاس و پوشش اخبار حوزه ایثار و شهادت در این خبرگزاری قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام‌ ملکی در این دیدار اظهار داشت: در دنیای امروز که مستکبرین با انواع تسلیحات نظامی انسانیت را هدف قرار دادند خبرنگاران با سلاح قلم در راستای اطلاع رسانی و ارتقای سطح بصیرت جامعه گام بر می‌دارند.

وی افزود: خبرنگاران متعهد و انقلابی به عنوان مجاهدان خط مقدم مبارزه با انحراف و همچنین شفاف‌سازی حقایق، با سرلوحه قرار دادن اخلاق رسانه‌ای نسبت به آگاهی‌بخشی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: شهدا یکی از مهمترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند؛ بر همین اساس پرداختن به سبک و سیره عملی آنها و ارائه آن به نسل امروز و فردا جهت عملیاتی کردن آن در زندگی فردی و اجتماعی با استفاده از ابزار رسانه‌ یک ضرورت است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 مشهد در پایان به اهمیت کار خبرنگاران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نقش کننده‌ای خواهند داشت و با مجاهدت رسانه‌ای خود حرکت انقلاب اسلامی را تا جهانی شدن تفکر اسلام ناب محمدی (ص) استمرار می‌بخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها