نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اعتماد به غرب آنها را گستاخ‌تر می‌کند

غلامرضا شرفی با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده که نتیجه مقاومت در برابر نظام سلطه، پیروزی است، گفت: در حقیقت به هر میزان که به غرب و آمریکا اعتماد شد به همان اندازه نیز آن‌ها وقیح‌تر شده‌اند.
کد خبر: ۴۰۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰ - 07August 2020

غلامرضا شرفی نماینده سابق مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اگر جریان تحریف حقایق ایران شکست بخورد، تحریم نیز قطعا شکست خواهد خورد»، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مقابله با اقدامات ضد ایرانی مقامات آمریکا در خصوص اعمال تحریم‌های ظالمانه همه‌جانبه علیه کشورمان، مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان است؛ اما متاسفانه افرادی در داخل کشور به شکلی وانمود می‌کنند که اگر در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا تسلیم شویم از مشکلاتمان کاسته خواهد شد.

شرفی در ادامه با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده که نتیجه مقاومت در برابر نظام سلطه، پیروزی است، افزود: در حقیقت به هر میزان که به غرب و آمریکا اعتماد شد به همان اندازه نیز آن‌ها وقیح‌تر شده‌اند؛ بنا بر این موثرترین روش خنثی‌سازی آثار مخرب ناشی از اعمال تحریم‌های غربی‌ها و عبور از مشکلات کنونی، تسلیم شدن در برابر آمریکا نخواهد بود.

نماینده سابق مردم آبادان در مجلس دهم شورای اسلامی به فعال‌سازی ظرفیت‌های داخلی برای عبور از مشکلات اقتصادی اشاره و اظهار کرد: با تکیه بر توان داخلی و همچنین فعالسازی همه ظرفیت‌های موجود کشور، می‌توانیم بر تحریم‌های دشمن علیه کشورمان فائق آییم.

شرفی در ادامه با بیان اینکه اروپایی‌ها همسو با اهداف و سیاست‌های آمریکایی‌ها هستند، افزود: مقاومت و خودکفایی مهم‌ترین سلاح برای مقابله با زیاده‌خواهی کشور‌های مستکبر است، کشور‌هایی که از هیچ سرمایه‌گذاری برای حمایت از عوامل نولیبرال خود در کشور جهت براندازی و ضربه به نظام دریغ نکردند.

وی گفت: جریان تحریفی که رهبر معظم انقلاب اسلامز از آن یاد کردند به دنبال تحریف واقعیات کشور است تا آن را به شکل مردابی نشان دهد و علت مشکلات آن را عدم ارتباط با آمریکا بیان کند.

شرفی با تاکید بر اینکه بی‌شک برای پیشرفت کشور باید در مقابل غرب و زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم، تصریح کرد: این کار با توجه خاص به توانمندی‌ها و استعداد‌های جوانان متخصص و متعهد که حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آن تاکید کردند، محقق خواهد شد، اما متاسفانه در این سال‌های اخیر مسوولان از این ظرفیت غافل ماند و نگاه خود را معطوف به غرب کردند؛ در حقیقت غرب‌گرایی یکی لز عوامل مهمی است که سرعت حرکت کشور در مسیر موفقیت و پیشرفت را کند می‌کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار