مسئول فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر بوشهر:

فضای مجازی همانند میدان مینی که باید با روحیه جهادی وارد آن شویم

«حجت ذوالفقاری» ضمن بیان اینکه امروزه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با هزاران برنامه‌های مختلف اعتقادات جوانان ما را به یغما می‌برند گفت: فضای مجازی همانند میدان مینی است که باید آگاهانه و با روحیه جهادی وارد آن شویم.
کد خبر: ۴۰۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ - 08August 2020

فضای مجازی همانند میدان مینی که باید با روحیه جهادی وارد آن شویم«حجت ذوالفقاری» مسئول فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر در گفت‌و‌گو با  خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: غدیر، روز میثاق روز عهد و پیمان، روز پای قول و قرار علوی ایستادن است.

وی با اشاره به اینکه ولایت ابتدا برای پیامبر گرامی اسلام بوده و از پیامبر (ص) به امام علی(ع) منتقل شد گفت: ولایت با امیرالمومنین علی (ع) استمرار یافت و جایگاه ولایت پس از پیامبر مشخص شد.

ذوالفقاری روز غدیر خم را روز بزرگی خواند و افزود: خداوند متعال در ماجرای غدیرخم به پیامبر اسلام می‌گوید اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهی رسالت تو کامل نمی‌شود؛  یعنی بدون ابلاغ موضوع امامت امیرمومنان همه اقدامات پبامبر(ص) ناقص می‌ماند.

مسئول فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر با بیان اینکه تاکید ما وتمام تلاش های ما باید درروز عید غدیر وسال بروی موضوع  «ولایت» باشد خاطرنشان کرد: رسالت ما در حوزه امامت و روز غدیر نباید فقط به زمان غدیرخم محدود شود واین چیزی بود که پیامبر(ص) تاروز قیامت دربین محبانش به ودیعه گذاشت.

وی مهمترین نتیجه عدم پذیرش افراد دراتفاقات در روز غدیر خم را عدم کارایی حج و جهاد و نماز آنها دانست که مصیبت‌های فراوانی برای اسلام به بار آورد تصریح کرد: از روزی که موضوع  ولایت قطع شد تاهزاران سال غیرقابل جبران است.!

ذوالفقاری درباره اهمیت فضای مجازی با استناد به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در باب فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است.

وی با اشاره به اینکه باید درفضای مجازی عرصه را بر دشمن تنگ کرد، خاطرنشان کرد: خروج از سلطه رسانه ای دشمنان و نجات مردم از این جهنم ویرانگر مطالبه انقلاب و رهبر معظم انقلاب است.

مسئول فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر ضمن بیان اینکه امروزه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با هزاران برنامه های مختلف اعتقادات جوانان مارا به یغما می برند افزود: فضای مجازی همانند میدان مینی است که باید آگاهانه و با روحیه جهادی وارد آن شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار