مراسم بزرگداشت پدر شهید «مصطفی محمودی» در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم حجت الاسلام «علی اکبر برهان محمودی» پدر بزرگوار شهید «مصطفی محمودی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس در منزل آن مرحوم برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ - 08August 2020

مراسم بزرگداشت پدر شهید «مصطفی محمودی» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت درگذشت مرحوم حجت الاسلام «علی اکبر برهان محمودی» پدر بزرگوار رزمنده ایثارگر حجت الاسلام شیخ صادق محمودی و نیز شهید والامقام «مصطفی محمودی» از شهدای عملیات خیبر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل آن مرحوم واقع در کوچه ۴۶ خیابان انقلاب قم برگزار شد.

مرحوم حجت الاسلام علی اکبر محمودی از قدیمی‌ترین شاگردان و یاران شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر بود و در مسئولیت‌های گوناگون در خدمت انقلاب اسلامی ایران همت گمارد و مدتی نیز در کشور کویت به‌عنوان عالم و نماینده مراجع فعالیت می‌کرد که روحیه انقلابی و تأثیرات گسترده ایشان هم‌چنان در میان مؤمنان آن دیار زبانزد است.

پیکر این عالم وارسته در گلزار شهدای شیخان قم و در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید مصطفی محمودی متولد ۳۱ فروردین سال ۱۳۴۵ در نجف اشرف بود. وی دیپلم خود را از هنرستان فنی قدس قم اخذ کرد و مسئولیت انجمن اسلامی هنرستان را نیز بر عهده داشت. شهید محمودی به مدت یک سال در جبهه‌های غرب و جنوب حضور داشت و در عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ مجروح شد.

سرانجام این شهید عزیز در ۱۷ اسفند ۶۲ در عملیات خیبر و جزایر مجنون بر اثر اصابت ترکش به پهلو به شهادت رسید و در گلزار شهدای شیخان قم خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها