فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه تاکید کرد؛

لزوم تاثیرگذاری رسانه‌ها در مقابله با عملیات روانی دشمن

سردار کرمی گفت: با توجه به اینکه امروزه جنگ‌ها به سمت حوزه علوم شناختی پیش می‌رود، ضروری است که رسانه‌ها در حوزه عملیات روانی تاثیرگذار باشند و اجازه ندهند افکار جامعه در سیطره آنچه دشمن می‌خواهد باشد.
کد خبر: ۴۰۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ - 08August 2020

لزوم تاثیرگذاری رسانه‌ها در مقابله با عملیات روانی دشمنبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امروز به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار، تعدادی از مدیران رسانه‌های سیستان و بلوچستان با سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه دیدار کردند.

سردار کرمی در این دیدار اظهار داشت: رسانه ها باید با تشریح ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان نگاه مردم سایر نقاط کشور را به این منطقه تغییر دهند، چهره امنیتی که از این استان در اذهان عمومی شکل گرفته جفا بر مردمان خونگرم، مهمان‌نواز و غیرتمند این منطقه است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه رسانه در امید آفرینی به جامعه نقش موثر دارد، افزود: اقدامات گروهک‌های تروریستی سبب شده تا سرمایه گذاران کمتر برای فعالیت های اقتصادی در این منطقه اقدام کنند.

این مسؤول اضافه کرد: امروزه جنگ‌ها به سمت حوزه علوم شناختی در حرکت است و ضروری است که رسانه ها در حوزه عملیات روانی تاثیرگذار باشند و اجازه ندهند افکار جامعه در سیطره آنچه دشمن می‌خواهد باشد.

سردار کرمی گفت: باید بر موضوع هدایت مغزها و فکرها به سمت فعالیت ها و خدمات نظام بیشتر تلاش شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان، بیان کرد: ارتباط رسانه‌های کشورهای همسایه با یکدیگر بسیار مهم است و می تواند در حل مشکلات کشورها موثر باشد.

وی در ادامه گفت: با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، عامل انفجار شیء صوتی در مسیر خودروی نیروی انتظامی در زیباشهر زاهدان نیز دستگیر شده است.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از انعکاس اخبار و فعالیت های سپاه توسط رسانه های استان تقدیر کرد و گفت: آمادگی انجام اردوهای رسانه ای به نقاط مختلف استان که اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری انجام شده است داریم و زمینه حضور خبرنگاران را برای انعکاس فعالیت ها و خدمات انجام شده نظام در این منطقه فراهم خواهیم کرد.

در ادامه این نشست مدیران رسانه ها به تشریح دغدغه ها و مسائل خبرنگاران برای فعالیت بهتر در حوزه تولید محتوا و تحلیل مسائل استان پرداختند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار