مکرون به‌جای دخالت در امور داخلی لبنان مشکل جلیقه‌زرد‌های کشورش را حل کند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: رئیس‌جمهور فرانسه اگر فکر می‌کند که خیلی توانمند است مشکل جلیقه زرد‌های کشورش را حل کند، نه این که آشکارا در امور داخلی سایر کشور‌ها از جمله لبنان دخالت کند.
کد خبر: ۴۰۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 09August 2020

مکرون به‌جای دخالت در امور داخلی لبنان مشکل جلیقه‌زرد‌های کشورش را حل کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت‌وگویی با اشاره به انفجار چند شب قبل در بیروت اظهار داشت: عاملان انفجار بیروت همان‌هایی هستند که دو هفته قبل متعرض هواپیمای مسافری ایران در آسمان سوریه شدند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان عاملان این گونه حوادث در منطقه هستند و اجرای این پروژه در واقع، توسط آن‌ها صورت می‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در کنار جبهه مقاومت در لبنان خواهد ایستاد و از ملت مقاوم لبنان حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: اظهارنظر اخیر رئیس جمهور فرانسه در مورد لبنان دخالت آشکار در امور داخلی این کشور است و ملت لبنان تو دهنی محکمی به مکرون خواهند زد.

وی افزود: آقای مکرون اگر فکر می‌کند که خیلی توانمند است مشکل جلیقه زرد‌های فرانسه را حل کند و به مسائل داخلی خود بپردازد، نه این که آشکارا در امور داخلی کشور‌ها دخالت کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار