نماینده ولی فقیه در سپاه:

سپاه خیلی از غیرممکن‌ها را ممکن و محقق ساخت

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با بیان اینکه همه چیز در سپاه شدنی است، گفت: همه چیز با اراده انسان‌های بزرگ تحقق‌یافتنی است و سپاه خیلی از غیرممکن‌ها را ممکن و محقق ساخت.
کد خبر: ۴۱۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۱ - 11August 2020

همه چیز در سپاه شدنی است/ سپاه خیلی از غیرممکن‌ها را ممکن و محقق ساختبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» در جلسه مشترک هیئت رئیسه فرماندهی و نمایندگی اظهار داشت: باید شکرگزار درگاه الهی باشیم؛ چرا که بر ما منت نهاد و توفیق حضور در بهترین و بی بدیل‌ترین نهاد سنگرنشین انقلاب اسلامی را عنایت فرمود.

وی افزود: همکاران بنده در این دوران تمام تلاش‌شان این است که همان خواسته که همان اصل اساسی که فرمانده کل سپاه بار‌ها بر آن تکیه داشته است را دنبال کنیم و آن هم تحقق تدابیر و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است. بزرگ‌ترین اصل ما رفع دغدغه‌های حضرت امام خامنه‌ای است که خود او برای امت اسلامی، بی بدیل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در قانون، ۱۷ وظیفه به مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابلاغ شده و در احکام امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای هم ۱۴ وظیفه سنگین به نمایندگی واگذار شده است که در سه محور هدایت و تربیت، صیانت، حفاظت و پاسداری و امین رهبری بودن و ارسال گزارش محضر ایشان می‌توان آن‌ها را جمع‌بندی کرد

حجت‌الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: قلمرو مشخص شده برای نمایندگی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سه بخش پاسداران، بسیجیان و خانواده آن‌هاست که این قلمرو سنگین علاوه بر خود نهاد سپاه، وظیفه سنگینی برای ما ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: همه چیز در سپاه شدنی است؛ همه چیز با اراده انسان‌های بزرگ تحقق‌یافتنی است و سپاه خیلی از غیرممکن‌ها را ممکن و محقق ساخت. خواسته ما این است که کمک، هدایت و مدیریت کنید تا زمینه‌هایی که دستورات لازم‌الاتباع حضرت آقا را محقق می‌کند، فراهم شود؛ به‌خصوص در سه محور ارتقای بصیرت دینی، ارتقای معنویت و روحیه جهادی و انقلابی که جزء تأکیدات حضرت آقا در حکم بنده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها