مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

لزوم همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برای جمع‌آوری اسناد رزمندگان روحانی

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در زمینه جمع‌آوری اسناد رزمندگان روحانی شاغل در این سازمان و روستاها و شهرها به ما کمک کند.
کد خبر: ۴۱۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ - 10August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اظهار داشت: به منظور کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان، با توجه به ظرفیت سازمان تبلیغات در برخورداری از مبلغین و مخاطب در شهرها و روستاها، بومی‌سازی این تفاهم‌نامه اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ایام محرم هستیم، افزود: دفاع مقدس، تداوم نهضت حسینی بود و رزمندگان ما با الگو‌گیری از یاران امام حسین (ع) به فرمان امام خویش لبیک گفته و در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در زمینه جمع‌آوری اسناد رزمندگان روحانی شاغل در این سازمان و روستاها و شهرها به ما کمک کند.

آسمند بیان کرد: جمع‌آوری و تدوین نقش علمای استان در دفاع مقدس با محوریت سازمان تبلیغات، برگزاری یادواره شهدای محله‌ای در شهر و روستا با محوریت مساجد و روحانیون تبلیغی و سرکشی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان از جمله برنامه‌هایی است که سازمان تبلیغات می‌تواند در اجرای آنها همکاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها