فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

انقلاب با همه فشارهای دشمنان، استوار ایستاده است

سردار سید محمد حسینی گفت: انقلاب اسلامی با همه فشارهای دشمنان نظام در قالب تحریم‌های ظالمانه اقتصادی استوار، رعنا و رشید ایستاده و از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.
کد خبر: ۴۱۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 10August 2020

به گزارش دفاعپرس از کردستان، سردار سید محمد حسینی امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در سنندج برگزار شد با بیان اینکه مسوولیت خبرنگاران در مسیر ایستادگی و پایداری انقلاب و مردم خطیر و مهم است، اظهار داشت: اهالی خبر و رسانه واقعیت‌های جامعه را با رعایت عدالت و انصاف بیان و زبان گویای مردم هستند.

وی با بیان اینکه هر کدام از حوادثی که برای کشور ما بوجود آمد اگر برای هر کشور دیگری اتفاق افتاده بود ساختار آن را برهم می‌ریخت، افزود: این زمستان هرچقدر سخت باشد می‌گذرد و بهار پرطراوتی در انتظار ایران بزرگ است چون با حضور مردم و وحدت و انسجام آنها، کشور در مسیر مقاومت و پیشرفت قرار دارد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاران در کشور در یک جنگ نابرابر با رسانه های دشمنان نظام حضور دارند، اضافه کرد: در دفاع مقدس رزمندگان مظلومانه در مقابل دشمن ایستادند و امروز خبرنگاران آن پرچم را به شکلی دیگر در دست دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه دشمن با تمام امکانات تلاش می‌کند تا سد راه این انقلاب شود، یادآور شد: دشمن با ایجاد کارتل‌های بزرگ تبلیغاتی، جنگ روانی در ابعاد مختلف از جمله مسائل قومیتی، گرانی، فقر و هر آنچه فکر می‌کند را دستاویز قرار داده تا به انقلاب ما آسیب بزند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار