دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر:

فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و همگانی است

سردار علی رزمجو گفت: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و همگانی است و لازم است مسئولین با برنامه ریزی و فرهنگ سازی به انجام این کار بیش از گذشته پایبند باشند.
کد خبر: ۴۱۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 11August 2020

فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نشست شورای معاونین این ستاد اظهار داشت: با ورود فضای مجازی به زندگی اجتماعی بی تفاوتی اجتماعی نسبت به گذشته در جامعه شدت بیشتری پیدا کرده است.

وی خانواده‌ را به عنوان نهادی مقدس و بی‌بدیل، نخستین، مهم‌ترین‌ و اصلی‌ترین‌ پرورشگاه‌ و آموزشگاه‌ فرد خواند و گفت: ریشه رفتارها و‌ ناهنجاری های اجتماعی به گذشته فرد یعنی‌ در دوران‌ كودكی‌ و در بستر خانواده برمی گردد.

رزمجو افزود: خانواده در این زمینه وظیفه ای سنگین بر عهده دارد که لازم است نقش پدر در این میان، نقشی محوری باشد تا جامعه دچار ناهنجاری نشود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و همگانی است و لازم است مسئولین با برنامه ریزی و فرهنگ سازی به انجام این کار بیش از گذشته پایبند باشند.

رزمجو امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از فروعات دین مبین اسلام برای افزایش خیرخواهی در جامعه دانست و گفت: جامعه اسلامی انتظار دارد هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز مورد توجه قرار گیرد و این حساسیت درباره امر به معروف و نهی از منکر لازم است در طول سال نیز وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار