چهل‌سالگی سرو/ جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا تأکید کرد؛

لزوم اهتمام ویژه به ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با تأکید بر ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس گفت: باید تمامی مسئولان در این امر مهم با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی پای کار باشند.
کد خبر: ۴۱۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 12August 2020

لزوم اهتمام ویژه به ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در حاشیه برگزاری جلسه‌ای پیرامون اقدامات انجام شده به مناسبت چهل‌سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان ما باغیرت ایرانی، با دستان خالی اما پرتوان و با اراده در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اجازه تعرض دشمن به یک وجب از خاک ایران اسلامی را ندادند.

وی ادامه داد: ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس از توصیه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای است، از این رو این امر باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد و ارزش‌های آن دوران را تا می‌توانیم ترویج دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: تمامی مسئولان باید برای ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس برابر وظایف و دستورالعمل‌های ارائه شده و همچنین با تمام توان پای کار باشند.

سردار شرفی در ادامه تأکید کرد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و همچنین بعد از آن نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری داشته است؛ بنابراین فرصت مغتنمی برای ناجا است که با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، رشادت‌های آن دوران را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار