راه عبور از فتنه‌ها اطاعت از ولایت است

«کاظم کوهپایی‌نژاد» در جمع خواهران بسیجی حوزه زینب کبری (س)، گفت: باید برای عبور از فتنه‌ها و مشکلات گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۴۱۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ - 13August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «کاظم کوهپایی‌نژاد» پیشکسوت دفاع مقدس و هادی سیاسی در جمع خواهران بسیجی حوزه زینب کبری (س)، اظهار داشت: باید برای عبور از فتنه‌ها و مشکلات گوش به فرمان حضرت امام خامنه‌ای اشیم.

کوهپایی‌نژاد افزود: دشمنان کمر همت بسته‌اند که این موهبت الهی یعنی ولایت و رهبری را از ما بگیرند و به هر وسیله‌ای متوسل شده و می‌شوند و اگر بتوانند ولایت را از ما بگیرند کما اینکه در طول تاریخ هر جا نقش ولایت کم رنگ شده، آسیب‌های جبران ناپذیری به جامعه اسلامی وارد شده است.

این هادی سیاسی در ادامه به بیان خطبه حضرت علی (ع) در نهج البلاغه تصریح کرد: امیرالمومنین علی (ع) راه عبور از فتنه‌ها را تمسک به اهل بیت (ع) که همانا کشتی نجات هستند، می‌داند.

این پیشکسوت بیان داشت: نقش شهید سلیمانی در ثبات منطقه یک نقش سازنده و اثرگذار بود که دشمنان به مهم پی برده و ایشان را به شهادت رساندند.

کوهپایی‌نژاد افزود: قراداد بین ایران و چین یکی از مولفه‌های عبور از تحریم هاست و امریکایی‌های به وسیله برخی عناصر داخلی و منافقین در صدد وارونه جلوه دادن این موضوع هستند که به حول و قوه الهی این قراداد به تصویب مجلس خواهد رسید و نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار