فرماندار میبد مطرح کرد:

تشکیل گروه «سفیران سلامت» به همت بسیج میبد

«حسین فلاح» گفت: بسیج میبد با تشکیل گروه سفیران سلامت به موضوع سلامتی مردم در مراسم‌ها کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ - 13August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «حسین فلاح» فرماندار میبد در نشست خبری گرامی‌داشت روز خبرنگار با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مراسم عزاداری ماه محرم این شهرستان در سال‌جاری از سوی تمامی هیات‌ها و دسته‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

وی افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم اشاعه دهنده فرهنگ حسینی و عاشورایی باشیم.

فرماندار میبد با بیان اینکه کرونا بر همه ارکان جامعه تاثیرگذار بوده است، ولی با همکاری و مساعدت آیت الله «اعرافی» و دکتر «میرمحمدی» و همچنین دیگر مسئولین و مردم عزیز کمترین مشکلات را در شهرستان داشتیم و این همکاری نتایج درخشانی را در پی داشته اظهار داشت: همه ما هیئتی و دلبسته سیدالشهدا (ع) هستیم و نمی‌خواهیم بحث عزاداری را کم رنگ کنیم، ولی خواهشمندیم در این دهه و روز‌های قبل و بعد آن بیشترین همکاری را برای برگزاری یک محرم بدون مشکل داشته باشیم.

فلاح ضمن قدردانی از تلاش و همکاری اصحاب رسانه در بحث پیشگیری از شیوع کرونا ابراز داشت: در این روز‌های محرم نیز همه و به خصوص رسانه‌ها تلاش کنند که حاشیه‌ای به وجود نیاید و هدف همه ما این باشد که در عین برگزاری مراسم عزای امام حسین (ع) حتی برای یک نفر از شیعیان اهلبیت مشکلی ایجاد نشود.

وی در ادامه اذعان داشت: اصحاب رسانه در مورد کار‌های موثر هیئات نیز در محور کمک‌های معیشتی و کار‌های بسیار خوبی که در تامین سلامتی مردم انجام می‌دهند حمایت رسانه‌ای داشته باشید و جهت تقویت این مسائل از ظرفیت خود استفاده کنید.

فرماندار میبد در پایان بیان داشت: بسیج با تشکیل گروه سفیران سلامت به موضوع سلامتی مردم در مراسم‌ها کمک کند و هیئات مذهبی نیز در تامین ماسک و مواد ضد عفونی و برگزاری اکثر مراسم‌ها در فضای باز به این موضوع همت می‌گمارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار