آیت‌الله مکارم شیرازی:

جبهه مقاومت افغانستان در مجاهدات لشکر فاطمیون متجلی شده است

آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی گفت: بی‌شک جبهه مقاومت افغانستان جریان نوظهوری نیست و امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) متجلی شده است.
کد خبر: ۴۱۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 13August 2020

جبهه مقاومت افغانستان در مجاهدات لشکر فاطمیون متجلی شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیامی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

قبل از هر چیز تشکیل این مجلس باشکوه و مصادف بودن آن با روز مقاومت اسلامی را تبریک می‌گویم. جریانات استکباری به ویژه آمریکا تلاش دارد مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه و آشوب جبهه مقاومت را متزلزل کرده و آنها را از راه مجاهدت بازدارند و سرمایه‌ها را چپاول کنند.

بی‌شک جبهه مقاومت افغانستان جریان نوظهوری نیست و امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) متجلی شده است؛ شجاعت این رزمندگان غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک نمی‌شناسند و امت واحده تشکیل داده و برای پاسداری از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده‌اند و شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده‌اند.

از خداوند متعال مسئلت دارم شهدای راه مقاومت و شهدای عزیز افغانستانی و سردار رشید این جبهه را با سید و سالار شهیدان محشور فرمایند و رزمندگان اسلام را ثابت قدم دارد. تشکیل این همایش را به تمامی ملت شریف و بزرگ افغانستان و رزمندگان و فرماندهان و جانبازان و خانواده آنان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار