شیخ عیسی قاسم:

امت اسلام از حق خود کوتاه نخواهد آمد/ مسلمانان برای مقابله با ظلم از یکدیگر سبقت بگیرند

رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: امت اسلام هیچگاه از حق خود کوتاه نخواهد آمد و برای احقاق حق و مقابله با ظالمان هر روز بر توان و آمادگی خود می‌افزاید.
کد خبر: ۴۱۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱ - 14August 2020

امت اسلام از حق خود کوتاه نخواهد آمد/ مسلمانان برای مقابله با ظلم از یکدیگر سبقت بگیرند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر نهضت اسلامی بحرین در اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر رضوی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امت اسلام به واسطه حکم اسلام یک امت واحده است. هرگونه تجاوز به دین، تجاوز به امت اسلام است.

وی در ادامه سخنانش به تقویت روحیه استکبارستیزی در مسلمانان اشاره کرد و افزود: مسلمانان باید برای پاسخگویی به ظلم از هم سبقت بگیرند این امر باید در بین مسلمین نهادینه شود.

رهبر نهضت اسلامی بحرین تاکید کرد: هر کس برای دفاع از اسلام برخیزد و در امر دفاع مشارکت داشته باشد از خود دفاع کرده و پاداشی عظیم نزد خداوند دارد.

شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: امت اسلامی در افغانستان، پاکستان، ایران، عربستان، مصر عمان و همه مسلمانان کشورهای اسلامی، امت اسلام هستند و باید برای دفاع از مقدسات اسلام قیام کنند چون همه آنها در قبال اسلام مسئول هستند.

وی ابراز داشت: مسلمانان باید در مقابل طاغوت و کسانی که در دل امت اسلام تشکیک می کنند، بایستند و در این راه پیشرو باشند، البته مقاومت باید براساس اخلاق و اصول صحیح اسلامی باشد.

رهبر نهضت اسلامی بحرین خاطر نشان کرد: زمانی که پای دفاع از مقدسات به میان آمد، امت اسلام باید مجاهدت کرده و به سوی شهادت حرکت کند و شجاعت‌های خود را برابر برنامه‌ریزی‌های نظام سلطه نشان دهند و مانع تحریف اسلام شوند.

شیخ عیسی قاسم ادامه داد: در این روزها شاهد جنگ‌هایی با امت اسلام هستیم که در تاریخ سابقه نداشته است. این خط و دشمنی استکبار جز با وحدت امت اسلام از بین نمی‌رود.

رهبر نهضت اسلامی بحرین تصریح کرد: امت اسلام به دنبال گسترش تمدن اسلامی و برقراری قانون الهی است. مسلمانان آموخته‌اند که با منافقین درون خود چگونه مبارزه کنند.

شیخ عیسی قاسم در پایان تاکید کرد: امت اسلام هیچگاه از حق خود کوتاه نخواهد آمد و برای احقاق حق و مقابله با ظالمان هر روز بر توان و آمادگی خود می‌افزاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار