سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء:

نابودی رژیم صهیونیستی مهمترین هدف محور مقاومت است

نصر الشّمری گفت: نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، مهمترین هدف محور مقاومت در رویارویی با نظام سلطه است.
کد خبر: ۴۱۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸ - 14August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «نصر الشّمری» سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی (ع) بارگاه منور رضوی برگزار شد با بیان اینکه رزمندگان فاطمیون مجاهدان واقعی هستند، اظهار داشت: جهاد و شهادت تا ظهور حضرت مهدی (عج) متوقف نخواهد شد.

وی افزود: پایان مسیری که با خون پاک شهدا و به خصوص فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ترسیم شده چیزی جز پیروزی نیست.

الشمری با بیان اینکه هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت مهدوی نیست، گفت: تا زمانی که پرچم اسلام به صاحب اصلی آن، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) داده نشود مبارزه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء خاطر نشان کرد: ای مجاهدان لشکر فاطمیون ما به شما افتخار می‌کنیم و این احساس را داریم که با شما یکی هستیم و هدف مشترکی را که نابودی استکبار و برچیده شدن حکومت ظالمان است دنبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هدف محور مقاومت واضح و روشن است. نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، مهمترین هدف محور مقاومت در رویارویی با نظام سلطه است.

الشمری در پایان با بیان اینکه نیروهای آمریکایی هر روز شاهد گرفتن انتقام شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط مجاهدان عراقی هستند، گفت: شکست امروز دشمن در محور مقاومت این بشارت را می‌دهد که پیروزی بزرگ نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها