نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

محرم و صفر فرصتی ارزشمند برای دست‌گیری از نیازمندان است/ ضرورت جهت‌دهی به نذورات در رزمایش کمک‌های مومنانه

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری‌ها و جهت‌دهی به نذورات در رزمایش کمک‌های مومنانه یک ضرورت و بسیار مطلوب است.
کد خبر: ۴۱۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 14August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت با تاکید بر اینکه محرم و صفر فرصتی بسیار ارزشمند برای دست گیری از نیازمندان است، اظهار داشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری‌ها و جهت‌دهی به نذورات در رزمایش کمک‌های مومنانه یک ضرورت و بسیار مطلوب است.

وی اضافه کرد: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه که شرایط سختی را اقشار آسیب پذیر تجربه می‌کردند، تدابیر رهبر معظم انقلاب رسالت خدمت رسانی را تسهیل کرد و همه نهادها، ارگان ها و مردم با اعتقاد به آرمان های بلند خود به میدان کمک رسانی آمدند.

حجت الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم احسان و نذری مردم بیشتر است، گفت: در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره‌مندی نیازمندان از این حسنات مطلوب است که در قالب رزمایش کمک های مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت، ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند عزاداری‌های ماه محرم و عرض ارادت ها به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد.

حجت الاسلام آل‌هاشم به نقش آفرینی صداوسیما در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: رسانه ملی با تولید و پخش برنامه های مختلف نذورات مردمی را به سمت رزمایش کمک‌های مومنانه سوق دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها