نماینده کلیمیان در مجلس دهم:

توافق امارات و صهیونیست‌ها شکست می‌خورد

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: توافق امارات و رژیم صهیونیستی همچون اقداماتشان در یمن، سوریه و لبنان شکست خواهد خورد و با وجود رهبری همچون آیت‌الله خامنه‌ای این گونه اقدامات به نتیجه‌ای نخواهد رسید.
کد خبر: ۴۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 15August 2020

توافق امارات و صهیونیست‌ها شکست می‌خوردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم با اشاره به قرارداد امارات با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شیوخ حاشیه خلیج فارس به دنبال مقابله با منافع ملی ایران و همچنین جبهه مقاومت هستند و به همین خاطر دست خود را به سمت دشمن اصلی جبهه مقاومت و منافع ملی ایران دراز کردند.

وی افزود: همان طور که سرکوب مقاومت در یمن، سوریه و لبنان شکست خورد، این حرکت شیوخ حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی نیز به شکست خواهد انجامید و وجود رهبری همچون رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای این حرکت آن‌ها نیز بی نتیجه باقی خواهد ماند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: یکی از اقدامات زشت شیوخ عرب و رژیم صهیونیستی در این توافق نام‌گذاری این توافق به نام حضرت ابراهیم بود.

مره صدق خاطرنشان کرد: حضرت ابراهیم نماد همه موحدان و بت‌شکنان عالم و پیروان ادیان الهی است و کسانی که دو طرف این توافق هستند هیچ گونه ارتباطی با حضرت ابراهیم ندارند.

وی ادامه داد: پیروان ادیان ابراهیمی مشغولند که قمارخانه‌داری مثل ترامپ بخواهد بین دو گروه از پیروان ادیان ابراهیمی دوستی برقرار کند که البته بازهم می‌گویم دو طرف این توافق یعنی امارات و رژیم صهیونیستی هیچ گونه ارتباطی با حضرت ابراهیم ندارند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار