قالیباف در نطق پیش از دستور:

جنایتکاران با رژیم صهیونیستی طرح دوستی می‌ریزند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند، خائن و جنایتکار هستند.
کد خبر: ۴۱۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ - 16August 2020

جنایتکاران با رژیم صهیونیستی طرح دوستی می‌ریزندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه امروز (یکشنبه) خانه ملت در واکنش به انعقاد قرارداد بین امارات و رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: سازش ذلیلانه خاندان حاکم بر کشور امارات متحده عربی با رژیم جنایتکار صهیونیستی خیانتی آشکار به ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

وی بیان کرد: پرده تزویر، ریا و نفاق نسبت به آرمان قدس شریف دیگر برافتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به امت اسلامی چهره واقعی خود را آشکار کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق طلبان و عدالت خواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است.

قالیباف تاکید کرد: کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند در نظر تمام امت اسلامی خائن و جنایتکار و همدست در تمامی اقدامات شومِ گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهند بود.

وی بیان کرد: به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه شوم و ضدانسانی را داشته باشند، هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد و روز به روز با قدرت  و آگاهی بیشتر امت اسلامی و مردم شریف فلسطین ادامه خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صف بندی آشکار بین حق و باطل، منافقان و مسلمین، دشمنان رژیم جنایتکار صهیونیستی و دوستان آن، بی‌گمان باعث قدرتمندتر شدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد شد.

قالیباف افزود: همچنین سی امین سالگرد باشکوه ورود آزادگان سرافراز و قهرمان کشور عزیزمان را گرامی می‌داریم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این عزیزان آزاده الماس‌های درخشان هستند.

وی گفت: در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سیدعلی اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای آنان بود ارج می‌نهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوب است در این شرایطی که کشور قرار دارد و مردم در سختی و مشقت هستند، از شرایط سخت این عزیزان بازخوانی داشته باشیم، چراکه الگوی صبر و بردباری و تحمل هستند.

قالیباف ادامه داد: برخی از این عزیزان بیش از ۱۰ سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوره همراه خود دارند و وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم تلاش برای تأمین شرایط و تصویب قوانین حمایتی برای ایثارگران است.

وی گفت: امیدوارم معاونت رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقیمانده از دولت دوازدهم به موضوعات، مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی کنند و هر کجا لازم باشد مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار