شهردار خرم آباد تاکید کرد؛

استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان

«محمد شریفی‌مقدم» با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در راستای بر‌گزاری کنگره ملی شهدای لرستان گفت: خرسندیم که در این کمیته می‌توان از ظرفیت تمام هنرمندان استان در خصوص فضاسازی شهری با گرایش المان، سردیس و تندیس‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 16August 2020

استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در راستای بر گزاری کنگره ملی شهدای لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز «محمد شریفی مقدم» شهردار خرم آباد در جلسه کمیته فضاسازی کنگره 6 هزار و 300 شهید استان لرستان که با حضور سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس با حضور در مناطق عملیاتی حماسه‌ها آفریدند و نقش‌شان در موفقیت‌های به دست آمده در آن دوران ستودنی است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در آینده افزود: برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر و پرمحتواتر کنگره ملی شهدای استان نیاز به همگرایی و هم فزایی همه ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی و مردمی، هنرمندان و نویسندگان است.

‌شریفی‌مقدم با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان گفت: خرسندیم که در این کمیته می توان از ظرفیت تمام هنرمندان استان در خصوص فضاسازی شهری با گرایش المان، سردیس، تندیس‌ها و... استفاده کنیم.

شهر‌دار خرم آباد با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا تصریح کرد: نامگذاری میادین، خیابان‌های اصلی و کوچه ها به نام شهدا باعث می‌شود که هرگاه آدرسی می‌خواستیم با اسم شهیدی مواجه شویم و از گذرگاه شهدا عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار