امام جمعه کرمان:

عملکرد ارتش و نیروهای مسلح قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: خدمات و عملکرد ارتش و نیروهای مسلح در جهت دفاع از ارزش‌ها، آرمانها و باورهای مردم ایران اسلامی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۱۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ - 17August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب‌شرق کشور، با حضور تعدادی از مسئولان در دانشکده فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با بیان اینکه سه محور است که ارتش ما را از سایر ارتش‌های دنیا متمایز می کند، اظهار داشت: نگاه ارتش، نگاه عبادی، تکلیف محوری با وجود نعمت ولایت فقیه است که نقطه اوج این تکلیف، شهادت در راه خداست.

علیدادی محور دوم را ماموریت ارتش عنوان کرد و افزود: دفاع از مرزهای کشور که صدها شهید جان خود را در این مسیر فدا کردند و همه همت و ماموریت آن ها دفاع از دیانت بوده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عملکرد ارتش را به عنوان محور سوم بیانات خود معرفی کرد و ادامه داد: خدمات و عملکرد ارتش و نیروهای مسلح درجهت دفاع از ارزش‌ها، آرمان ها و باورهای مردم ایران اسلامی قابل تقدیر است.

همچنین در این آیین امیر «مهدی معمارباشی» با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه قبول کردن مسئولیت سخت، ولی پرافتخار است گفت: قبول کردن مسئولیت، امانت بسیار بزرگی است که امیدوارم بتوانیم در هرکجا که هستیم، خدمتگزاران خوبی باشیم.

فرمانده سابق قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه خداوند متعال را به خاطر وجود نعمت ولایت شاکر هستیم تصریح کرد: در طول 35 سال خدمت در نیروهای مسلح، تمام تلاش و سعی من بر این بوده که بتوانم در راه خدمت به مردم قدم بردارم.

معمارباشی با بیان اینکه ارتش همواره وظیفه خود را کمک به مردم قدرشناس این کشور، به خصوص در همه بحران‌ها می داند، اظهار داشت: هر زمان که جامعه نیاز به حضور ارتش داشته، همواره با سایر ارگان های نظامی وارد صحنه شد.

در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا، سرتیپ دوم «امیر غلامعلیان» به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و از خدمات امیر «مهدی معمارباشی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها