مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خراسان‌ جنوبی در مرحله نخست گام دوم «کمک مومنانه»

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مرحله نخست از گام دوم نهضت «کمک مومنانه» همزمان با دهه ولایت در استان خراسان جنوبی با توزیع بسته‌های معیشتی و سایر اقدامات حمایتی به ارزش حدود ۲۳۰ میلیارد ریال به انجام رسید.
کد خبر: ۴۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ - 18August 2020

کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خراسان‌جنوبی مرحله نخست گام دوم «کمک مومنانه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مومنانه در بازه زمانی دهه ولایت و با کمک منابع خیرین و کمک‌های مردمی و دستگاه‌های همکار و نهادها، خدماتی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان به نیازمندان و مناطق محروم و تسهیلاتی به ارزش ۳ میلیارد تومان به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا ارائه شد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل توزیع بسته‌های معیشتی، نان، گوشت، کارت هدیه، جهیزیه، لوازم‌التحریر، پوشاک، کفش و وام قرض‌الحسنه بوده، بیان داشت: همچنین ۳۵۸ سری جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۶۰۰ کارت هدیه به ارزش ۴۴۷ میلیون تومان، ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، بیش از ۱۴ هزار قرص نان به ارزش هشت میلیون تومان و همچنین تعداد بیش از ۱۳۷ هزار بسته گوشت به ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان‌های استان توزیع شد.

هنری اضافه کرد: در روز عید غدیرخم امسال شاهد گسترش قابل توجه طرح اطعام علوی در سطح استان بودیم که بالغ بر ۱۴۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد که جمعا در مرحله اول بیش از ۲۷۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اعلام اینکه مرحله دوم از گام دوم رزمایش مومنانه از هفتم محرم آغاز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید تهیه و توزیع اقلام آموزشی شامل لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان داشت: در مرحله اول بیش از ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۴۰۰ دست کفش و پوشاک نو در مجموع به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان در بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

هنری خاطرنشان کرد: با آغاز مرحله دوم از گام دوم نهضت کمک مومنانه امیدواریم با همدلی و کمک مردم و مسئولان همیشه در صحنه استان بتوانیم همانند مراحل قبلی کمک‌های خوبی را جمع‌آوری و مثل همیشه در مناطق کم‌برخوردار استان و افراد نیازمند که توسط گروه‌های جهادی و پایگاه محلات شناسایی شده‌اند، اهدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار