کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سرنوشت «انور سادات» در انتظار «محمد بن‌زاید»/ امارات دست به بازی خطرناکی زده است

«حسن هانی‌زاده» با اشاره به اینکه کشور امارات با توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دست به بازی خطرناکی زده است، گفت: همچنانکه «انور سادات» رئیس جمهور اسبق مصر پس از قرارداد ننگین کمپ دیوید توسط اسلامگرایان کشته شد، مقامات امارات هم هزینه سنگینی را می‌پردازند.
کد خبر: ۴۱۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ - 19August 2020

سرنوشت «انور سادات» در انتظار «محمد بن زاید» / امارات دست به بازی خطرناکی زده است«حسن هانی‌زاده» کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره توافق عادی‌سازی روابط بین صهیونیست‌ها و امارات اظهار داشت: کشور امارات دست به بازی خطرناکی زده است و در حال حاضر مورد نفرت ملت‌های اسلامی و عربی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توافق امارات و رژیم صهیونیستی از مدت‌ها قبل به‌صورت پنهانی آغاز شده بود، افزود: «محمد بن‌زاید»، ولیعهد ابوظبی در سه سال گذشته دو بار به اراضی اشغالی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز دو بار به ابوظبی سفر کرده بودند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه با این شرایط که رژیم صهیونیستی هنوز به کشتار مردم فلسطین می‌پردازد، امارات با این کار در دایره عربی و اسلامی جایی ندارد، گفت: همچنانکه «انور سادات» رئیس جمهور اسبق مصر پس از قرارداد ننگین کمپ دیوید توسط اسلامگرایان کشته شد، مقامات امارات هم هزینه سنگینی را می‌پردازند.

هانی‌زاده با اشاره به اینکه مقدمات فروپاشی امارات با این رابطه غیر منطقی ابوظبی و تل‌آویو ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امارات به‌عنوان یک کشور شکننده و کوچک که هیچگاه در جامعه جهانی تاثیر ندارد، به نظر می‌رسد با این اقدام، باعث نفرت عمومی ملت‌های جهان اسلام به خود شده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار