سردار دهقان مطرح کرد:

آمادگی وزارت دفاع برای تامین امکانات مورد نیاز بسیج

وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع این آمادگی را دارد تا هر نوع امکاناتی از قبیل موشک، زیردریایی و ماهواره در اختیار بسیج قرار دهد.
کد خبر: ۴۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 15February 2015

آمادگی وزارت دفاع برای تامین امکانات مورد نیاز بسیج

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در هشتمین همایش مسئولان استانی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانشآموزی اظهار داشت: ابتدا لازم میدانم از ملت ایران اسلامی بهواسطه حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کنم. چراکه این حضور پیامی به دشمنان بود مبنی بر اینکه هرکجا منافع ملی و بنیانهای انقلاب در میان باشد، فارغ از جنسیت، مذهب، طایفه و قومیت درصحنهٔ دفاع از انقلاب و کشور حضور همهجانبه خواهند داشت.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی که اصل آن در کشور ما ثابت است، شاخههای آن در اقصا نقاط جهان گسترشیافته به نحوی که اکنون الگوهای رفتاری انقلاب در گوشه گوشهٔ جهان قابلمشاهده است. این همان موضوعی است که نظام سلطه از آن هراس دارد و بهواسطه آن با جمهوری اسلامی دشمنی میکند.
 
سردار دهقان ادامه داد: اکنون امواج تفکر بسیجی در همه جای دنیا بهعنوان موجی زنده روبهجلو درحرکت است و نظام سلطه را هرروز محدودتر میکند. به همین دلیل نظام سلطه خشم و غضب خود را نسبت به این انقلاب و مردم آن بیشتر میکند. بااینوجود امیدواریم روزی فرابرسد که آنها از این غضب بمیرند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج اساساً مرز نمیشناسد و قائل به محدود شدن هم نیست، بیان داشت: بسیج نسبت به سرنوشت انسان فارغ از ملیت، مذهب و طایفه باید احساس مسئولیت کند که البته همینگونه نیز هست. پس بهطور طبیعی این رسالت بزرگ تاریخی باعث شده تا بسیج و بسیجیان همواره در تلاش و مجاهدت باشند.
 
این خبر تکمیل میشود...
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار