سردار نقدی:

نباید نسبت به امنیت ملی کشور دچار تردید شویم/ از مذاکرات حمایت می‌کنیم ولی زیربار زورگویی غربی‌ها نمی‌رویم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که هرجا دشمنی با ایران بوده حضور داشته‌اند، اکنون درخواست رفع حصر از فتنه‌گران را می‌کنند؛ ولی ما نباید در مسائل مربوط به امنیت ملی مانند رفع حصر از فتنه‌گران دچار اختلاف نظر شویم، چراکه وحدت ملی و امنیت کشور ما فارغ از هر دیدگاه و جریان سیاسی است.
کد خبر: ۴۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ - 15February 2015

نباید نسبت به امنیت ملی کشور دچار تردید شویم/ از مذاکرات حمایت می‌کنیم ولی زیربار زورگویی غربی‌ها نمی‌رویم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در هشتمین همایش مسئولان استانی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانشآموزی، اظهار داشت: معاون مجلس کشوری که به صدام در جنگ با ایران سلاح و مهمات داده و از اشرار و جنایتکاران شرق کشورمان و فعالیتهای تروریستی غرب کشور حمایت کرده، اکنون در کشورمان حضور پیدا کرده و میخواهد حصر فتنهگران را برداریم.

وی افزود: این موضوع نشان میدهد ما نباید نسبت به امنیت ملی کشورمان دچار تردید شویم و نباید نسبت به عملکرد کسانی که به دنبال خدشه به امنیت ملی کشورمان بودند و فتنهگری کردند کوتاه بیاییم.

سردار نقدی ادامه داد: برخی در گذشته با ما همراه بودهاند، اما اکنون راه آنها با راه ملت و انقلاب جدا شده و ما نباید نسبت به عملکرد آنها دچار تردید شویم.

وی با اشاره به اینکه موضوع هستهای، موضع دیگری است که به وحدت ملی ما مربوط میشود، عنوان کرد: در مسئله هستهای نیز ما تا جایی که مذاکرات به نتیجه برسد حمایت میکنیم و چنانچه کشورهایی بخواهند در این زمینه به ما زور بگویند، زیر بار هیچ زورگوییای نمیرویم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با آمریکا نیز عنوان کرد: همانگونه که ما میخواهیم آمریکا نباشد، آنها نیز به دنبال نیستی ما هستند و این نشان میدهد رابطه ما قابل جمع شدن نیست.
 
وی در خصوص اعتبارات تخصیص داده شده به بسیج نیز عنوان کرد: چند سالی است که اعتبارات بسیج ثابت مانده، اما بسیجیان در فعالیتهای خود کم نگذاشتهاند و سعی کردهاند کارها را با همان روحیه جهادی پیش ببرند.
 
وی در پایان با اشاره سیاستهای تربیتی و آموزشی در کشور ما بیان داشت: در دولت قبل سه وزیر آموزشوپرورش تغییر یافت و با تغییر هر وزیر سیاستهای تربیتی در آموزشوپرورش تغییر کرد. این یکی از همان مشکلات آموزشی ما است. به همین دلیل این مسئله جایی باید تثبیت شود که سند تحول در آموزشوپرورش میتواند این موضوع را تثبیت کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار