نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

قشر روحانی جان دادن در راه دین اسلام را افتخار می‌دانند

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی گفت: قشر روحانی همانطور که در گذشته در راه دفاع از ارزش‌های دین اسلام و خاک و ناموس کشور جان دادند، الان هم حاضرند برای دین، اسلام و قرآن جان دهند و این کار را افتخار می‌دانند.
کد خبر: ۴۱۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ - 18August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست کمیته «روحانیت و دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به خدمات روحانیت در برهه‌های مختلف، اظهار داشت: هرگاه خاک کشور مورد تعرض قرار می‌گرفت، روحانیت در صف اول دادخواهی بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: قشر روحانی، در دوران دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان از خاک و ناموس کشور دفاع کردند.

حسینی تاکید کرد: همانطور که در گذشته جان دادیم، الان هم حاضریم برای دین، قرآن و اسلام جان بدهیم و این کار را افتخار می‌دانیم.

وی بیان کرد: کسانی که می‌خواهند روحانیت را راحت‌طلب به مردم نشان دهند در جبهه دشمن هستند و موفق نخواهند بود که این فرهنگ غلط را به مردم تحمیل کنند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست‌ با بیان اینکه قشر روحانی در دفاع مقدس نقش اساسی و تأثیرگذاری داشتند، گفت: روحانیون رزمنده این استان، همواره در بحث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام بوده‌اند.

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست عنوان کرد: روحانیت همواره پیش‌قراول حکومت اسلامی بوده‌اند و برای تداوم اسلام و احکام نورانی آن گام‌های استواری برداشته‌اند.

وی به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این قشر ادعیه‌ها و سجایای اخلاقی را برای رزمندگان تبیین می‌کردند و گاهی نیز در خط مقدم دوشادوش رزمندگان به نبرد با دشمن می‌پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار