چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش و وزارت دفاع در هفته چهاردهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع برنامه‌های هفته چهاردهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با رویکرد هفته دولت در دفاع مقدس و نقش جامعه پزشکی در جنگ هشت ساله برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰ - 21August 2020

تشریح برنامه های ارتش و وزارت دفاع در هفته چهاردهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته چهاردهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با یکم تا هفتم شهریورماه سال جاری به شرح ذیل است:

ستاد آجا در این هفته از کتاب‌های دفاع هوایی از خارک و پزشکان نامدار ارتش ایران رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری یادواره تجلیل از شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری مراسم تجلیل از خدمات پزشکان پیشکسوت بهداری رزمی دفاع مقدس از دیگر برنامه های این ستاد است.

نیروی زمینی ارتش در این بازه زمانی همایش روز پزشک و تجلیل از خانواده شهدای پزشک و پزشکان جانباز و آزاده را برگزار می‌کند. نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز یادواره شهدای بهداشت و درمان و نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مدافعان وطن یاوران سلامت را برگزار می‌کند.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته چهاردهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم تبیین نقش جامعه پزشکی در دفاع مقدس و تجلیل از پزشکان دفاع مقدس  و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مدافعان وطن یاوران سلامت را برگزار می‌کند. نیروی هوایی نیز برگزاری مراسم تجلیل از پزشکان و کادر درمان دفاع مقدس و مدافعان سلامت را در دستور کار دارد.

همچنین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بازه زمانی برگزاری مراسم شب خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای مراسم غبار روبی، عطر افشانی و نثار گل به مزار شهدای دفاع مقدس و برگزاری ۲۰ مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم ویژه دانش‌آموزان «طرح یاران ولایت» و همچنین همایش قدردانی از ۳۰۰ نفر از پزشکان پیشکسوت دفاع مقدس و مدافعان سلامت را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار