چهل‌سالگی سرو/ طلبه شهید «عیسی عاشوری»:

اگر لحظه‌ای غافل باشیم اسلام به خطر می‌افتد

در فرازی از وصیت‌نامه طلبه شهید «عیسی عاشوری» آمده است: اگر لحظه‌ای غافل باشیم (خواب ما را فرا گیرد) اسلام به خطر می‌افتد، باید جوابی برای خود آماده کنیم که فردای قیامت در نزد شهدا شرمسار نباشیم.
کد خبر: ۴۱۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ - 19August 2020

اگر لحظه ای غافل باشيم (خواب ما را فرا گيرد) اسلام به خطر می افتد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، خلاصه ای از زندگی‌نامه و وصیت‌نامه طلبه شهید «عیسی عاشوری» از شهدای شهرستان رشت را از نظر می‌گذرانیم.

زندگینامه شهید:

طلبه بسیجی شهید «عیسی عاشوری» فرزند «محمود» تاریخ دوم مهر 1343 در روستای «تینه خمام» از توابع شهرستان «رشت» دیده به جهان گشود.

حدود هشت سال داشت که پدرش را از دست داد، مادرش با سختی و درد و رنج فراوان چهار فرزند خود را که عیسی یکی از آن چهار فرزند بود را بزرگ نمود . وی تا دیپلم ادامه تحصیل داد. سپس به فراگیری علوم دینی مشغول گردید. سرانجام از بسیج سپاه پاسداران رشت به جبهه های حق علیه باطل اعزام گردید و در «اشنویه» در تاریخ هفتم مرداد 1364 مفقود گردید.

وصیت‌نامه شهید:

زمان ما، زمانی است كه اگر لحظه ای توفيق و يا سستی و تنبلی پيشه گيريم و اگر لحظه ای غافل باشيم (خواب ما را فرا گيرد) اسلام به خطر می افتد بايد جوابی برای خود آماده كنيم كه فردای قيامت در نزد شهدا شرمسار نباشيم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار