رئیس کمیته امداد در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در هر شهرستان

مرتضی بختیاری با اشاره به راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در هر شهرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های محرم و صفر بیش از ۱۱ میلیون غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان توزیع شود.
کد خبر: ۴۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ - 22August 2020

بختیاریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی که صبح امروز در مسجد امام سجاد (ع) تهران برگزار شد، در عالم بشیریت سفره‌ای با برکت‌تر از سفره امام حسین (ع) نداریم، اظهار داشت: بعد از سفره ماه محرم، سفره ماه مبارک رمضان با برکت است.

وی ادامه داد: بعد از مرحله اول پویش ایران همدل و فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان، همه پای کار آمدند و ولایتمداری خکود را نشان دادند.

رئیس کمیته امداد گفت: با وجود تحریم، مشکلات اقتصادی و تورم، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در بالاترین سطح برگزار شد.

بختیاری با بیان اینکه در آمریکا با شیوع کرونا تمامی فروشگاه‌ها به غارت رفت، افزود: در ایران شرایط متفاوت بود و مردم به یاری نیازمندان شتافتند.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پویشی با این عظمت نداشتیم و پویش ایران همدل بزرگترین پویش در تاریخ انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل از عید سعید غدیر شروع شد، گفت: مرحله دوم با شعار اطعام حسینی و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر به نیازمندان و مددجویان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

بختیاری اصافه کرد: در مکان‌هایی که امکان توزیع غذای گرم وجود ندارد، طرح احسان حسینی راه‌اندازی شده است و بسته‌های معیشتی در مناطق صعب‌العبور توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به نیت ۷۲ تن از یاران امام حسین (ع) در هر استان و شهرستان ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی فعال خواهد شد.

رئیس کمیته امداد گفت: پیش‌بینی ما این است در ماه‌های محرم و صفر بیش از ۱۱ میلیون غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان توزیع شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار