رئیس پلیس پیشگیری ناجا تأکید کرد؛

برخورد آفندی و قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های امنیت و احساس امنیت، مقابله با اراذل و اوباش است، گفت: رؤسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان‌های امداد در مأموریت مقابله با اراذل و اوباش پیشتاز هستند.
کد خبر: ۴۱۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 22August 2020

برخورد آفندی و قاطعانه «کوپ» و یگان‌های امداد پلیس با اراذل و اوباشبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی طی سفر کاری به استان خراسان رضوی از کلانتری‌های فرماندهی انتظامی استان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید میدانی با حضور در جمع کارکنان کلانتری و قدردانی از تلاش شبانه‌روزی این مجاهدان در تأمین نظم و امنیت عمومی، فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفت.

سردار معصوم‌بیگی با اشاره به اهمیت مقابله با افراد قانون‌شکن و لزوم برخورداری آحاد مردم از امنیت و آرامش افزود: در برخورد با اراذل و اوباش به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و این مأموریت مقتدرانه و مؤثر انجام خواهد شد. معتقدیم برخورد قاطع با این جماعت به شدت امنیت را ارتقاء و در اقشار مختلف رضایت‌مندی و احساس امنیت را افزایش می‌دهد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: در مقابله با اوباش، رویکرد پلیس آفندی، فعال، در لحظه و بلادرنگ خواهد بود و این مأموریت مستمر، بلاانقطاع و دائمی است به گونه‌ای که هیچ مکان، خیابان و نقطه‌ای برای عرض اندام آن‌ها وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه فرماندهان نیروی انتظامی در این عرصه مصمم هستند، یکی از مطالبات عمومی مردم از خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برخورد مؤثر و بازدارنده با این افراد است به گونه‌ای که هزینه ارتکاب جرم به اندازه‌ای بازدارنده باشد که کسی به خود جرأت اوباش‌گری ندهد و بداند که برخورد با او قطعی و بدون تعلل انجام خواهد شد.

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه رؤسای کلانتری، پاسگاه و یگان‌های امداد در این مأموریت پیشتاز هستند، خاطرنشان کرد: به فضل الهی و به برکت خون شهدای عزیز و کوشش‌های مجاهدانه همه دستگاه‌های امنیت‌ساز ازجمله نیروی انتظامی که در خط مقدم تأمین نظم و امنیت قرار دارد، امنیت بسیار خوب در کشور حاکم است که همه باید قدردان این امنیت باشیم و به حفظ آن کمک کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار