فرمانده ناجا:

پلیس در هر شرایطی کنار مردم است

سردار حسین اشتری با تأکید بر اینکه پلیس در هر شرایطی در خدمت مردم و کنار آنان است، از عزاداران حسینی، مداحان، وعاظ و... به واسطه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ - 24August 2020

پلیس در هر شرایطی در خدمت مردم و کنار آنان است/ قدردانی فرمانده ناجا از عزاداران حسینی به واسطه رعایت دستورالعمل های بهداشتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از پزشکان مدافع سلامت مراکز درمانی ناجا درباره همکاری نیروی انتظامی با وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: ما از روز‌های اول جلساتی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم و همکاری‌ها از نخستین روز‌های شیوع این ویروس در کشور آغاز شد و بحمدالله این تعاملات، همکاری‌ها و همدلی‌ها نتایج خوبی برای جامعه و مردم داشته و دارد و این بیانگر آن است که پلیس در هر شرایطی در خدمت مردم و کنار آنان است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یارانش بیان کرد: از همه مردم عزیز، عزاداران حسینی، مداحان، وعاظ و... که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند، قدردانی و تشکر می‌کنم؛ برگزاری عزاداری‌های امسال توسط مردم با شعورمان با رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و توجه به پروتکل‌ها، یک نمونه و الگو برای تمام دنیا است.

سردار اشتری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تعطیلات پیش رو و توصیه به مردم عنوان کرد: از مردم عزیز می‌خواهم برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان، توصیه‌ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و از سفر‌های غیرضروری جدا خودداری کنند، بخصوص تاکید و توصیه من به مردم و به‌ویژه عزاداران عزیز این است که به سفر نروند و به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقید باشند.

پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی و سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا از پزشکان مدافع سلامت مراکز درمانی ناجا در گرامیداشت روز پزشک به صورت ویدئوکنفرانسی در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) ناجا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها