مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اجرای رزمایش «میز خدمت» در حوزه‌های مقاومت بسیج مازندران / توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

سرهنگ «علی نجفی» از اجرای رزمایش «میز خدمت» در تمام حوزه‌های مقاومت سراسر استان مازندران در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 25August 2020

اجرای رزمایش «میز خدمت» در حوزه‌های مقاومت مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی نجفی» مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در جمع خبرنگاران در بوستان ولایت ساری، ضمن تسلیت ایام عزای حسینی، از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در روز بسیج کارمندان خبر داد و اظهار داشت: ‌در هفته دولت به مناسبت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین روز بسیج کارمندان با محوریت شهید مرتضوی زاده بسیج شهید شاخص بسیج ادارات کشور، برای نهضت کمک مومنانه اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا با اشاره به رزمایش میز خدمت در هفته دولت افزود:‌ رزمایش میز خدمت در تمام حوزه‌های مقاومت سراسر استان در حال اجرا‌ است تا با ارائه خدمات مطلوب موجب رضایتمندی مردم شویم.

نجفی در ادامه به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند هم اشاره کرد و گفت:‌ در ایام بازگشایی مدارس با همکاری بسیج کارمندان بسته‌های نوشت افزاری تهیه و بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا در پایان تاکید کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، اعتقاد ما این است که تنها را همبارزه با استکبار خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار