مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا خبر داد؛

توزیع ۱۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان در ماه محرم

نصرالله فتحیان گفت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا برای ماه محرم ۱۰ هزار سبد معیشتی را جهت توزیع میان نیازمندان تدارک دیده است.
کد خبر: ۴۱۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۶ - 27August 2020

توزیع ۱۰ هزار سبد معیشتی به نیازمندان در ماه محرم«نصرالله فتحیان» مدیرعامل هیأت و موسسه خیریه امدادگران عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره برنامه‌های این موسسه برای کمک مومنانه در شب‌های محرم اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شب اول محرم با ایجاد دو حسینیه بزرگ در فضای باز، آن هم با رعایت فاصله‌گذاری‌های تعیین شده از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) برقرار است؛ البته پارکی هم در کنار حسینیه قرار دارد که در آنجا هم صوت و تصویر برای استفاده عزاداران تعبیه کرده‌ایم؛ زیرا به واسطه رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، در این دو حسینیه حداکثر ۲۰۰ نفر را پذیرا هستیم.

وی افزود: هم‌زمان با این اقدامات، شبکه‌ای هم که در فضای مجازی برای هیأت‌ها ایجاد شده، وسیله‌ای شد تا مراسم هیأت امدادگران عاشورا هم این طریق به‌صورت آنلاین پخش شود؛ از سوی دیگر به جهت رعایت نکات بهداشتی، پذیرایی نیز به‌صورت بسته‌بندی به هر عزادار اهدا می‌شود که شامل ماسک، دستمال کاغذی، آب‌میوه و آب معدنی است.

مدیرعامل هیأت و موسسه خیریه امدادگران عاشورا ادامه داد: رزمایش مومنانه را هم در ماه رمضان داشتیم که طی آن ۳۰ هزار سبد معیشتی را با کرامت به نیازمندان اهدا کردیم و برای ماه محرم هم ۱۰ هزار سبد معیشتی برای توزیع میان این افراد پیش‌بینی کرده‌ایم.

فتحیان اضافه کرد: حدود ۱۵۰ خانواده که به دلیل شیوع کرونا دچار آسیب شدند و در محدوده موسسه امدادگران عاشورا قرار دارند به علاوه خانواده‌هایی که تحت حمایت این موسسه هستند، تاکنون از این سبد‌های معیشتی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها