مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

رونمایی از سومین جلد کتاب «روزگار همدلی»

«اعظم حجت» از رونمایی سومین جلد کتاب «روزگار همدلی» برگرفته از خاطرات ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور تعدادی از مسئولان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ - 26August 2020

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: سومین مجموعه «روزگار همدلی»، با حضور سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد رونمایی شد.

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد افزود: در حال حاضر ۳۴۹ جانباز، ۴۹۰ رزمنده و ۳۱ آزاده در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و ۱۴ نفر از جامعه علوم پزشکی یزد به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۷۱۶ نفر جامعه ایثارگری دانشگاه علوم پزشکی یزد را تشکیل می‌دهند که شامل جانبازان، رزمندگان، شهدا و خانواده‌هایشان می‌شود.

حجت تصریح کرد: در مجموعه روزگار همدلی تاکنون، خاطرات ۷۰۰ نفر از ایثارگران دانشگاه ثبت و به رشته تحریر درآمده است.

وی در پایان با اشاره به نقش کادر بهداشت و درمان در دفاع مقدس و همچنین در دوران کرونا گفت: به پاس زحمات آنها، سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در حاشیه رونمایی کتاب از اختصاص بخشی از موزه دفاع مقدس در استان به ثبت و ضبط رشادت‌های جامعه پزشکی استان خبرداد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار