چهل‌سالگی سرو/ وصیتنامه شهید «عابس وحدتیان»؛

برادران به پاس خون شهیدان پشتیبان این نهضت اسلامی باشید

 شهید «عابس وحدتیان» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: پیامی نیز به برادران خود در مسجد توحید دارم، از آن برادران می‌خواهم که به پاس خون این شهیدان، پشتیبان این نهضت اسلامی باشند.
کد خبر: ۴۱۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ - 26August 2020

برادران به پاس خون شهیدان پشتیبان این نهضت اسلامی باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر،  شهید «عابس وحدتیان» در  1347/11/14 در بوشهر دیده به جهان گشود و در اول مردادماه سال 1362 در پیرانشهر به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا (خدا هرگز برای کافران راهی باز نمی نهد که بر مومنان مسلط باشند) (آیه 141 نساء)

بنام خداوند پاسدار حرمت خون شهیدان و در هم کوبنده کافران و ستمگران و با درود به رهبر کبیر انقلاب خمینی بزرگ و به امید برای شفای مجروحین و معلولین و به امید آزاد شدن اُسرا وصیت خود را آغاز می کنم.

 ملت متعهد و شهید پرور بوشهر این پیام را از بنده حقیر و گنهکار به عنوان یک برادر کوچک خود بپذیرید؛ اما من کوچکتر از آن هستم که بتوانم پیامی به شما که خود معلمان من هستید بدهم.

 به حرف های پیامبر گونه امام امت گوش فرا دهید که این حرف های امام انسان ساز است.

 پیامی نیز به برادران خود در مسجد توحید دارم، از آن برادران می خواهم که به پاس خون این شهیدان، پشتیبان این نهضت اسلامی باشند.

 ای پدر و ای مادر عزیزم امیدوارم که اگر نرسیدم با شما خداحافظی کنم مرا ببخشید و حلالم کنید تا شاید خدا هم نظر لطفی به ما بیندازد و رحمتش را شامل حال ما کند. در آخر از برادران مسجد توحید می خواهم که اگر از من گنهکار بدی یا خطائی دیده اند مرا حلال کنند اگر خداوند توفیق عطا کرد و مرا نیز به خیل شهیدان دعوت کرد، اگر امکان دارد مرا پیش محمدرضا وحدتیان بخاک بسپارید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) حتی کنار مهدی(عج) خمینی را نگهدار

از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزای، الهی آمین

والسلام

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار