مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه دیر خبر داد؛

توریع ۹۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت شهرستان دیر

جبار کشوری گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، در این مرحله از رزمایش 900 بسته معیشتی تقسیم شده است.
کد خبر: ۴۱۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ - 28August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «جبار کشوری» مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء (ع) ناحیه دیر در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان دیر اظهار داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، در این مرحله از رزمایش 900 بسته معیشتی تقسیم شده است.

وی با اشاره به شیوع همه گیری بیماری کرونا در سطح جهان، گفت: مردم ایران در جریان کمک های مومنانه ثابت کردند که در قول و عمل پای کار هستند، بنابراین این جلوه های ایثار و از خودگذشتگی باید هر چه بهتر منتشر شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) بیان داشت: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، تمام تلاش ما این بود که بتوانیم همگام با سایر نهادها، شرایط پیشگیری از شیوع بیماری و امنیت روانی را حاکم سازیم.

کشوری در پایان گفت: این بسته‌ها توسط پایگاه‌های بسیج و نیرو‌های جهادگر بسیجی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و محروم که از بیماری کرونا ضرر و زیان دیدند توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها