چهل‌سالگی سرو/ فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

حماسه‌سازی سرهنگ خلبان «ساعد» در دفاع مقدس

امیر سید قاسم خاموشی از استاد خلبان ساعد به‌عنوان رزمنده‌ای شجاع و متعهد یاد کرد و گفت: ایشان از حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۴۱۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ - 29August 2020

سرهنگ خلبان «ساعد» از حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس بودامیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در حاشیه مراسم وداع با پیکر استاد خلبان سرهنگ غلامحسن ساعد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره خصوصیات اخلاقی زنده‌یاد ساعد اظهار داشت: استاد ساعد نمونه‌ای از نسل خلبانان پیشکسوت شریف و بی‌ادعای هوانیروز ارتش بود که در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرین و تاریخ‌ساز شدند.

امیر خاموشی گفت: مرحوم استاد خلبان ساعد در دیدار‌های مکرر و با وجود ۴۸ سال تداوم پروازی‌اش در هوانیروز ارتش و صنایع هوایی کشورمان، اصرار به ادامه پرواز و خدمت در کسوت آموزش خلبانان جوان داشت.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز از استاد خلبان ساعد به‌عنوان رزمنده‌ای شجاع و متعهد یاد کرد که ضمن نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی در صحنه‌های مختلف دوران دفاع مقدس و پس از آن، در خدمت‌رسانی به مردم نیز زبانزد بود.

به گزارش دفاع‌پرس، پیکر استاد خلبان حاج غلامحسن ساعد روز گذشته پس از وداع پرشکوه مردم قدردان اصفهان و خیل شاگردان خلبانش، جهت خاکسپاری به زادگاهش در میاندوآب منتقل شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها