روایت زندگی شهید «مصطفی صدرزاده» در مستند «روزگار ابراهیم»

مستند «روزگار ابراهیم» روایت‌گر زندگی‌نامه شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده»، امروز (شنبه) از رسانه ملی به‌روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۴۱۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ - 29August 2020

روایت زندگی شهید «مصطفی صدرزاده» در مستند «روزگار ابراهیم»به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستند «روزگار ابراهیم» روایت‌گر زندگی‌نامه شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده»، امروز (شنبه) ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما، به‌روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده»، ۱۹ شهریور سال ۱۳۶۵ در شهرستان «شوشتر» از توابع استان خوزستان متولد شد، وی با نام جهادی «سید ابراهیم» حدود چهار سال در حوزه علمیه امام جعفر صادق تهران به تحصیل پرداخته و همچنین در محافل بسیجی‌ها فعال بود و به‌عنوان مربی در حلقه‌های صالحین فعالیت می‌کرد. «مصطفی صدرزاده» فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی زیادی را برای نیرو‌های جوان تدارک می‌دید و در اردو‌های عقیدتی و فرهنگی به‌عنوان مدرس شرکت می‌کرد.

وی نزدیک به سه سال در سوریه حضور داشت؛ البته ابتدا اجازه اعزام به وی ندادند؛ بنابراین در نقش یک تبعه افغانستانی به سوریه رفت؛ اما بعد‌ها فرمانده گردان «عمار» لشکر «فاطمیون» شد و سرانجام در اول آبان سال ۹۴ مصادف با روز تاسوعا در راه مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها