رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

دانشجویان بسیجی فتنه گران در دانشگاه ها را راه نمی دهد/مقام معظم رهبری از دانشجویان بسیجی راضی هستند

حیدری گفت: فتنه گران را دانشجویان بسیجی در دانشگاه ها راه نمی دهد و هر چه می خواهد بگوید اینکه دانشجوی بسیجی تندرو است و محدود کننده است، فرقی نمی کند چرا که فتنه گران و کسانی که پنجه در چهره این انقلاب انداخته اند، جایی در دانشگاه ها ندارند.
کد خبر: ۴۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ - 17February 2015

دانشجویان بسیجی فتنه گران در دانشگاه ها را راه نمی دهد/مقام معظم رهبری از دانشجویان بسیجی راضی هستند

به گزارش خبرنگار گروه اخبار داخلی  دفاع پرس، دکتر ودود حیدری رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور صبح امروز در همایش دو روزه مسوولان بسیج دانشجوی سراسر کشور که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است درباره اهداف این همایش دو روزه گفت: انسجام تشکیلاتی بسیج دانشجویی در تک تک دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای دفاع از انقلاب حضور دارد که البته این مهم نیازمند وجود تشکیلات منسجم است.

وی افزود: دومین هدف ضرورت هماهنگی برای به روز شدن نگاه ها، مواضع و دیدگاه های بسیجیان دانشجویی درباره موضوعاتی مانند فتنه، هسته ای، مباحث فرهنگی و بین المللی است.

حیدری ادامه داد: بازسازی و تذکر درباره اهداف تشکیل بسیج دانشجویی، بیان نظرات و دیدگاه های مسوولان بسیج دانشجویی در موضوعات دانشجویی، سیاسی و فرهنگی و نیز انتقال سیاست های کاری و ماموریت های آینده بسیج دانشجویی از دیگر اهداف این همایش سه هزار نفری مسوولان بسیج دانشجویی سراسر کشور است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شعار این همایش بسیج دانشجویی، تراز انقلاب اسلامی مطالبه هوشمندانه است، بیان داشت: مسوولانی که در سیاست خارجی انقلاب اسلامی فعالیت می کنند دانشجوی بسیجی تراز انقلاب اجازه نمی دهد که حرکتی خلاف اهداف انقلاب انجام دهد تا مبادا حرکت خلاف این مسوولان استحکام یابد. به عبارتی چون ما مطالبه گر اصول تغییر ناپذیر اسلام و انقلاب هستیم و این در همه دولت ها وجود داشته است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی در پایان درباره واگذاری مسوولیت به دانشجویان بسیجی و جمع حداکثری در دانشگاه ها نیز عنوان کرد: ما در بسیج دانشجویی به حرکتی مسوولیت نمی دهیم و فقط مسوولیت ها را کسانی عهده دار می شوند که تمام اهداف انقلاب را قبول داشته باشند اما غیر از واگذاری مسوولیت وظیفه ما جذب حداکثری دانشجویان است.

انتهای پیام/ ر.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار