عضو هیئت رئیسه مجلس:

دولت مطالبات معلمان شاغل در خارج از کشور را پرداخت نمی‌کند/ به مشکلات فرهنگیان رسیدگی شود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی گفت: پرداخت به موقع مطالبات و نظارت بیشتر بر عملکرد معاونت امور بین الملل و توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مورد مطالبه فرهنگیان اعزام به خارج است.
کد خبر: ۴۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ - 01September 2020

دولت مطالبات معلمان شاغل در خارج از کشور را پرداخت نمی‌کند/ به مشکلات فرهنگیان رسیدگی شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگویی با انتقاد از عدم تعیین تکلیف معلمان شاغل در خارج از کشور، اظهار داشت: معلمان اعزامی به خارج از کشور مطالباتی دارند که به موقع پرداخت نمی‌شود و باید در اسرع وقت مشکلات آنان حل و فصل شود.

وی تاکید کرد: معلمان اعزامی به خارج از کشور از فرهیختگان و نخبگان جامعه هستند و پیش از اعزام به خارج، مراحل مختلفی از جمله شرکت در آزمون‌های علمی و گزینش‌های متعدد اعتقادی و تخصصی را طی کردند و لازم است که به حل مشکلات آنان توجه شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معلمان شاغل در خارج از کشور انتظار دارند که پس از سال‌ها سختی و مرارت به آنان توجه و مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه این افراد تاکنون بار‌ها به مسئولان ذیربط نامه نوشته‌اند تا مشکلاتشان مرتفع شود، تصریح کرد: علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته، تاکنون به درخواست‌های آنان توجه و رسیدگی نشده است.

وی گفت: پرداخت به موقع مطالبات و نظارت بیشتر بر عملکرد معاونت امور بین الملل و توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مورد مطالبه فرهنگیان اعزام به خارج است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار