فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود مطرح کرد؛

۲ رمز موفقیت صنایع دفاعی کشور

امیر سرتیپ محمد غفاری گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بودن و نگاه به داخل را از رموز موفقیت صنایع دفاعی کشور برشمرد و گفت: با نگاه به توانایی جوانان متخصص انقلابی به این موفقیت‌ها در صنایع دفاعی و به ویژه موشکی دست پیدا کردیم.
کد خبر: ۴۱۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ - 01September 2020

۲ رمز موفقیت صنایع دفاعی کشوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ محمد غفاری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود در گفت‌وگویی با اشاره به بیانات گره‌گشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری اخیر با هیئت دولت، اظهار داشت: صنایع دفاعی تنها صنایعی بود که باتوجه به تحریم‌ها موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، گوش به فرامین امام خامنه ای بودن و نگاه به داخل را از رموز موفقیت صنایع دفاعی کشور برشمرد و تصریح کرد: با نگاه به توانایی جوانان متخصص انقلابی به این موفقیت‌ها در صنایع دفاعی و به ویژه موشکی دست پیدا کردیم.

غفاری ادامه داد: اگر بتوانیم در حوزه‌های دیگر به جوانان متخصص انقلابی اعتماد کنیم و یا مبنا وزارت دفاع باشد می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود بر دانش بنیان کردن صنایع کشور تأکید کرد و افزود: باید به سمت موضوعات تحقیق و تفحص رو بیاوریم و قطعات مورد نیاز در صنایع مختلف به ویژه خودروسازی را تولید کنیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف صنایع دفاعی با تولید پیشرفته‌ترین تجهیزات، اضافه کرد: ایران اسلامی با برخورداری از ماهواره‌ها و زیردریایی‌ها و موشک‌های پیشرفته حل مشکل صنعت خودرو کشور موضوع پیش پا افتاده‌ای است.

غفاری راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث ورود نهضت قطعه سازی صنایع دفاعی در حل مشکلات صنعت خودروسازی را نشان از آگاهی ایشان از ظرفیت‌های صنایع دفاعی کشور دانست و تصریح کرد: باید این راهبرد‌ها را عملی اجرا کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری «دفاع مقدس گنجینه گران بهایی است که باید حفظ شود و از آن استفاده کنیم»، استخراج درست از این گنجیه را حلال مشکلات برشمرد و افزود: باید در حوزه‌های مختلف از این میراث ارزشمند در حوزه مدیریت و مخصوصأ صنایع استفاده کرد.

غفاری بر به راه افتادن نهضت قطعه سازی صنایع دفاعی کشور در ارتش و سپاه و در مجموع وزارت دفاع تأکید کرد و گفت: نیاز‌های خود را در این حوزه برطرف کرده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود با بیان اینکه می‌توانیم از این نهضت جهت حل مشکلات سایر حوزه هاو صنایع دیگر استفاده کنیم، اضافه کرد: قطعأ با رجوع به گنجیه دفاع مقدس می‌توانیم موفقیت‌های زیادی را کسب کنیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها